tisdag 12 oktober 2010

En ny bok till samlingen!!


Maken kom hem med en fin bok till mig idag. De blir denna veckas kvällsläsning. Jag ska lusläsa den och den får bli min kompanjon denna vecka i sänghalmen. Ljuvligt ljuvligt.. Han vet precis vad jag behövde just nu.. utöka min stora samling av kokböcker såklart.. har ju bara 81 st.. Och två till är på väg.. Är jag tokig?.. Nej bara innerligt passionerat förälskad i matlagning och bakning..

Tack kära Micke för ytterligare en bok till samlingen.

2 kommentarer:

Maja-Stina sa...

Hej! Jag är reporter och håller på med ett reportage om vardagssysslor. Jag är på jakt efter ett ar som skulle vilja medverka, hittar din passande blogg och undrar om ni skulle vilja medverka?
Mejla gärna till: hej@majastina.se

Maja-Stina sa...

Jag är på jakt efter ett par, skulle det stått. ;)